پروفایل ویزیت چیست؟
نوشته شده توسط : پیمان احمد پور

اگر به صورت جدی اقدام به ایجاد پیج و کسب درآمد در اینستاگرام نموده یا پیج خود را به یک صفحه تجاری تبدیل کرده‌اید حتما نام پروفایل ویزیت را شنیده‌اید. اما پروفایل ویزیت چیست و افزایش آن چه تاثیری بر روی آمار پیج شما دارد؟ به طور مشخص پروفایل ویزیت به پیج‌هایی گفته می‌شود که در 7 روز اخیر از پیج شما دیدن کرده‌اند.

اگر آمار پروفایل ویزیت به خوبی مدیریت شود در نهایت ممکن است تعدادی از بازدید کنندگان پیج شما را فالو کنند به این ترتیب به میزان اعتبار شما افزوده خواهد شد و میزان درآمد شما افزایش خواهد یافت. بنابراین اگر پیج تجاری خود را راه‌اندازی کرده‌اید و می‌خواهید با مفهوم پروفایل ویزیت و تاثیر آن روی کسب و کارتان بیشتر آشنا شوید یا هنوز از اهمیت خرید پروفایل ویزیت آگاه نیستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

پروفایل ویزیت چیست؟

همان‌طور که گفتیم پروفایل ویزیت به تعداد پیج‌هایی گفته می‌شود که در 7 روز اخیر از پیج شما دیدن کرده‌اند البته این بازدید تنها شامل پیج‌های یونیک و متفاوت است و اگر یک پیج بیش از 1 بار از صفحه شما دیدن کرده باشد آمار پروفایل ویزیت همان یک بار را برای آن پیج در نظر خواهد گرفت.

پروفایل ویزیت تاثیر زیادی در افزایش تعداد فالوورهای شما خواهد داشت و اگر روزی شما تبلیغات خود را در پیجی قرار دهید مشاهده خواهید کرد که تعداد بازدید پروفایل شما در روز‌های آینده افزایش پیدا می‌کند. البته پروفایل ویزیت در پیج‌های تجاری که باز هستند به کار می‌رود.

تاثیر پروفایل ویزیت در افزایش آمار پیج و کسب درآمد

هرچه آمار تعداد پروفایل ویزیت یک اکانت تجاری بیشتر باشد میزان موفقیت و درآمد کسب و کار نیز به طرز قابل توجهی افزایش خواهد یافت. حتی اگر این بازدیدها منجر به افزایش فالوور‌های شما نشود باز هم مفید بوده و اعتماد مخاطبان را بالا می‌برد که در ادامه شانس انتقال پست‌های شما را به صفحه اکسپلور اینستاگرام افزایش خواهد داد.

راه‌های افزایش پروفایل ویزیت

از جمله راه‌هایی که ممکن است میزان پروفایل ویزیت پیج شما را افزایش دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد استوری

تعداد استوری‌هایی که در طول شبانه روز منتشر می‌کنید باعث می‌شود که توجه مخاطب بیشتر به شما جلب شده و اگر این استوری‌ها از کیفیت و محتوای خوبی برخوردار باشند آن را برای دوستان خود ارسال کرده و نگاه عمیق‌تری به پیج شما بکند. بهتر است این استوری‌ها در ساعت‌های مختلف شبانه روز که میزان بازدید بیشتر است منتشر شود.

  • بیو و عکس پروفایل

داشتن عکس پروفایل جذاب و بیو منحصر به فرد در افزایش آمار پروفایل ویزیت بسیار موثر است. سعی کنید عکس پروفایل خود را هر چند وقت یک بار عوض کنید این کار می‌تواند مخاطب را به بازدید از پیج شما تشویق کرده و کنجکاوی او را برانگیزد. بر اساس آمارها داشتن یک بیو جذاب و منحصر به فرد تاثیر بسیار زیادی در افزایش تعداد پروفایل ویزیت دارد.

  • محتوا با کیفیت

تولید محتوا با کیفیت در بسیاری از موارد تاثیر مثبتی در روی پیج و کسب و کار شما دارد. محتوای خوب و با کیفیت تعداد لایک، کامنت و دیگر تعاملات پیج را افزایش داده و باعث رشد پیج می‌شود. محتوا با کیفیت که از گرافیک خوبی برخوردار باشد و همچنین مطالب مفیدی را ارائه دهد مخاطب را وادار می‌کند تا از دیگر پست‌های پیج نیز بازدید کند بنابراین پروفای ویزیت افزایش خواهد یافت.

  • تعداد پست‌ها و تعامل با مخاطبان

هر پیج باید با توجه به تعداد، سلیقه و نوع مخاطبانی که دارد هر روز یا یک روز در میان تعداد مشخصی محتوا را به صورت پست منتشر کند. توجه داشته باشید که اگر در انتشار پست زیاده روی کنید امکان دارد که مخاطب را دل‌زده کنید و در مقابل نیز با انتشار پست‌های محدود مخاطب شما را فراموش کند. فراموش نکنید که داشتن تعامل با مخاطب بسیار مهم است و حتما باید با مخاطبان خود ارتباط داشته باشید.

اهمیت خرید پروفایل ویزیت یا بازدید پیج

خرید پروفایل ویزیت یکی از راه‌های کاربردی و مهم برای افزایش آمار بازدید پیج است و اگر قصد دارید در فضای اینستاگرام فعالیت تجاری داشته باشید داشتن پروفایل ویزیت بالا در افزایش آمار پیج و انتقال آن به صفحه اکسپلور بسیار مهم است.

خرید پروفایل ویزیت

شما می‌توانید سایت‌های معتبر زیادی را در اینترنت پیدا کرده و اقدام به خرید بسته پروفایل ویزیت خود به تعداد دلخواه نمایید همچنین تعدادی از این سایت‌ها با استفاده از ربات‌های اینستاگرام این کار را انجام می‌دهند که بسیار موثر بوده و کاملا زیر نظر شما انجام خواهد شد. بهتر است اگر مایل به خرید پروفایل ویزیت هستید از سایت‌های معتبر و دارای نشان اعتماد الکترونیکی استفاده کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

جمع‌بندی

با توجه به تمام مطالب بیان شده اگر تا کنون اقدام به خرید پروفایل ویزیت نکرده‌اید و از فواید خرید آن برای پیج تجاری خود اطلاع نداشتید اکنون می‌توانید با توجه به نیاز خود این کار را انجام دهید به یاد داشته باشید که دیده شدن و جلب اعتماد مخاطب در کسب و کارهای مبتنی بر اینستاگرام بسیار مهم است.

خرید پروفایل ویزیت برای اینستاگرام





:: برچسب‌ها: خرید ویو , خرید ویو اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام , خرید بازدید , خرید بازدید ارزان , بازدید ارزان اینستاگرام , خرید بازدید ویو , خرید ویو پست , خرید ویو ریلز , خرید ویو پست اینستاگرام , خرید ویو فوق ارزان , خرید 500 ویو , خرید بازدید ریلز , ویو پست اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام ارزان , خرید بازدید ویدیو اینستاگرام , خرید بازدید ایرانی اینستاگرام , خرید بازدید واقعی , بازدید اینستاگرام , بازدید اینستاگرام رایگان , خرید 500 ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستا , افزایش بازدید اینستاگرام , افزایش ویو اینستاگرام , ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستاگرام رایگان , سایت افزایش ویو اینستاگرام , خرید ویو برای پست , بازدید فیک پست اینستاگرام , ویو ریلز اینستاگرام , بازدید اینستاگرام فیک , سایت افزایش بازدید اینستاگرام , خرید افزایش بازدید اینستاگرام , سایت ویو فیک اینستا ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: